10 Temmuz 2012 Salı

Yaza Merhaba Nili Silver Takı Partisindeydim!

Yaz sıcaklarının yüksek derecelere ulaştığı bugünlerden herkese merhaba! Siz hiç hayatınızda takı partisine gittiniz mi?

Ben gittim. 26 Haziran Salı Akşamı sevgili moda blogger'ı Alişveriş-Cini sayesinde Nili Silver'ın yaratıcısı Mimar Elif Barut'la tanıştım.
Nili Silver nedir? Nasıl tanıştım ? Kimler oradaydı hepsini sizlere anlatmalıyım.

Kuzey Afrika'nın sıcağını, Nil Nehri'nin mavisini ve batının dinamizmi ile sentezleyen Elif Barut, içindeki yaratıcılığı ve hobi olarak başlayan ve bir İtalyan giyim markasının tasarımlarını beğenerek, İstanbul'da da beş mağazasında satmaya başlamasıyla kendisini tasarım dünyasının içerisinde yer almaya başlayarak ve ardından Ürdün Kraliçesi Rania için gümüş bir kemer tasarlamasıyla ünü yurt dışında daha da artıyor.

Tüm bunlar olurken, küçük bir atölyede başlayan serüven Nili Silver olarak markalaşıyor. Yapmış olduğu gümüş tasarımları farklı bir pazarlama uygulamasıyla ön plana çıkarıyor. Bence tanıtım ve satış fikrini bir arada sentezlemek için harika fikir olmuş!!!

Elif Barut’un Nili Silver’ı hiçbir dükkânda bulunmuyor. Bu koleksiyondan bir takıya sahip olmak için düzenlenen “takı partileri”ne katılmak gerekiyor. Ya da sadece tasarım takı satan ve Türkiye’nin ilk butik online takı satan sitesi gimora.com aracılığıyla Nili Silver’ın  özel bir vitrinine ulaşabilirsiniz.


Nili Silver bu defa yaza merhaba için kendi evinin terasında bizleri konuk ederek “takı partileri”nden birini daha düzenlemiş oldu. Gün batımı, şarap ve lezzetli yiyecekler eşliğinde Nili Silver'ın müthiş tasarımlarını inceleme fırsatı buldum. Ayrıca şeker mi şeker bayanlarla da tanışmış oldum. Merve Berna Kathre Gizem İrem  Neşe ve Bige, sizlerle tanışmak, sohbet etmek çok keyifliydi.

Nili Silver bizleri partisinden eli boş göndermedi.  Güzel mi güzel gümüş bir kolye'ye de sahip oldum.

Çok keyifli geçen gecenin ardından öncelikle, Elif Barut'a ardından Alişveriş-Cini'ne çok teşekkürler. Yaz kapanış partisi şeklinde tekrardan görüşmek isterim buradan duyurulur =)



* Fotoğraflar geceye katılan Merve ve Alişveriş Cini'nin ellerinden çıkmıştır.

3 yorum:

  1. Çok teşekkürler Riella'cığım, ellerine sağlık. Sizlere binlerce teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Takılar şahane görünüyor.

    YanıtlaSil
  3. Evet öyleler teşekkürler hepinize =)

    YanıtlaSil