27 Ekim 2010 Çarşamba


Biliyorum uzun bir süreliğine blogumla ilgilenemedim. Düğün, evlilik telaşı, iş koşturmacası, seyahatler
derken blog yazılarımı aksattım. Geçen bu süre içerisinde yeni bir proje oluşturdum. Yakın zamanda başka bir platform içerisinde yayınlamış olacağım :) Zevkle takip edeceğinizden eminim !!!
-------------------------------------------------------------------------------


 Geçtiğimiz hafta katılmış olduğum İPZ 2010 etkinliğiyle ilgili almış olduğum kısa notları sizlerle paylaşmak istiyorum. Öncelikle öne çıkan en önemli başlık olarak 'yeni teknolojilerin hızla hayatımıza girmesiyle bizleri nelerin beklediği' konuşuldu.

Teknolojik gelişmeler yanı sıra Online Dünyada Girişimci Olmak,Bir Markanın Başarılı Hikayesi: WOMM, Online Dünyada Birey Olmak, Bloglar Bloga’ ve Facebook başlıkları halinde çeşitli oturumlar halinde gerçekleşti.

İPZ 2010'da konuşulanlarla ilgili daha detaylı bilgi edinmek isterseniz, aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.
http://www.youthwithyou.com/index.php/ipz-youth-zengin-icerig%D1%96yle-basladi/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder